La CUP Badalona aposta per la ‘Crida’ com a candidatura per a les municipals de 2015 i convoca la ciutadania a participar en l’Assemblea Oberta del 29-N

La CUP convoca la ciutadania a participar en l’Assemblea Oberta del proper dissabte 29-N per assentar les bases del programa i de l’organització d’aquesta candidatura.

La CUP Badalona aposta per la ‘Crida per Badalona’ per conformar una candidatura rupturista d’esquerres per a les properes municipals de 2015, promoguda per gent activista de diferents moviments polítics, veïnals, juvenils, sindicals i socials, ja que creu en el projecte i el considera l’única opció vàlida per crear un nou projecte de ciutat, més enllà de les municipals. La CUP manifesta que la crisi profunda que es viu a nivell nacional, social i democràtic al nostre país, així com de crisi local, provocada pel mal govern del PP d’Albiol a Badalona, fan necessària una candidatura àmplia, oberta, transparent i democràtica, que aposti per una Badalona d’esquerres i independentista, radicalment democràtica i que trenqui amb la manera clàssica de fer política.

És per això que la CUP Badalona convoca les ciutadanes a participar de forma activa en l’Assemblea Oberta que tindrà lloc el proper dissabte 29 de novembre, a les 10 del matí, a l’Institut La Llauna, on es debatran i s’assentaran les bases del programa i de l’organització d’aquesta candidatura.