La CUP irromp a l’Ajuntament dins la plataforma Guanyem Badalona

Dues de les cinc regidores de Guanyem Badalona són membres de la CUP

La CUP Badalona irromp amb força a l’Ajuntament la primera vegada que concorre a les eleccions municipals sota les sigles de Guanyem Badalona, en coalició amb altres formacions, ja que dues de les regidores electes, Laia Sabater i Jose Téllez, en són membres actius.

La CUP, que ha estat motor en la creació de Guanyem Badalona, reafirma d’aquesta manera el seu encert de no presentar-se en solitari i apostar per una candidatura més àmplia i transversal, ja que ha pogut arribar a un sector més ampli de la ciutadania.

La formació considera que el procés nacional ha estat puntal en l’èxit de Guanyem Badalona, així com creixement de la CUP arreu del país, que enguany ha triplicat els resultats respecte les eleccions municipals anteriors. Alhora, també valora molt positivament el fet que Guanyem hagi estat capaç de mobilitzat el vot abstencionista, ja que la participació a Badalona ha augmentat 7 punts, molt per sobre de la mitjana a la resta de municipis.

El portaveu de la CUP Badalona, Roger Sallas, considera que la CUP “és la força hegemònica del sobiranisme a Badalona i ara ho ha de demostrar governant”. Sallas afegeix que “la CUP té molt clar que la ciutadania demana a Guanyem fer fora a Albiol de l’alcaldia i encapçalar el que altres forces de la ciutat no van ser capaces de tirar endavant”.

La CUP reafirma el seu encert de no presentar-se en solitari i apostar per una candidatura ciutadana més àmplia